2000 TL'lik Apple AirPods Pro Kulaklıkları Almamanız İçin 4 Neden

2000 TL'lik Apple AirPods Pro Kulaklıkları Almamanız İçin 4 Neden



2000 TL’lik Apple AirPods Pro Kulaklıkları Almamanız İçin 4 Neden Merhaba sevgili Webtekno takipçileri! Bu videomuzda sizlerle birlikte Apple’ın ülkemizde …

Mcdonalds Mcd Popcorn Silicone Protective Shockproof Case For Apple Airpods 1 2

42 Comments on "2000 TL'lik Apple AirPods Pro Kulaklıkları Almamanız İçin 4 Neden"

    amaç müzik dinlemekse, kaliteli sesse piyasada sony wh1000xm3, yada m2 gibi kulaklıklar varken, illa kulak içi lazımza sennheiser momentum true wireless gibi kulaklıklar varken başka sebebe gerek yok bence zaten

    Şimdi kesinlikle apple düşmanları diyemem böyle bir yorum hiç yapmadım düşünmedimde ama bir soru sorucam kulaklık kulakiçi olduğu için duyma bozukluklarına değindiniz baya bi kötülediniz. Diğer kulaklık incelemelerinde hiç bunlara değinmediniz.

    bu ülkede doğru düzgün işleyen ne var ki teknoloji kanalı doğru düzgün işlesin. böyle kalifiyesiz ülkeye, böyle bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan sözde teknoloji kanalı işte 😀

    abi airpods kulaklar için zararlı diyor da önerdiği sennheiser çok mu sağlıklı allah aşkına bu arada sennheiserın kulakiçi kulaklığı daha zararlı çünkü airpodsun plastiğini çıkardığında normal kulaklık gibi dururken plastik yoluyla biraz da olsa kulağın için giriyor. Yani sesin iletilmesi daha geriden başlıyor. Bir şeyi eleştirecekseniz başka markaları önerip aynı eleştiriyi ona da yapmalısınız. Sennheiser ve diğer kulakiçi markalarda tasarım fön makinesine benzer yani kulağın içine daha çok giren modellerden bahsediyorum. Onları es geçip buna çok sağlıksız bu çok pahalı kelimeler bahane olamaz. airpods pro bence alanında başarılı bir ürün.

    Ne kadar kotu ve tarafli bir inceleme normalde webtekno kanalini cok izliyorum ama bu inceleme olmamis cok basarili bir urun her yer 2000 yazmisiniz normalde 1800 lira apple karsi on yargi turkiyedede hala devam ediyor bu video da kaniti

    Amma boş yapmışsınız o yüzden direk disslike ı verdim. YouTube tarihinin en kötü karşılaştırma videosu. Yabancı kanallar veya üyeler izlese yedi aleme rezil olucaz. Airpods pro yu kötüleyeceğim diye uyduracak birşey bulamamışsınız. Hatta aksine tüm kulakiçi kulaklıkları bakteri ürüyor diye kötülemiş istemeden ahahhaha. Bide beyaz kulaklık bu kirleniyor denmiş orasıda zaten kırılma noktası puhahahauh. Zaten 4 $ satılıyor çok kirletirsen ve yıpratırsan alırsın. Sanki diğer markalarda yaşanmıcak birşey mi bu ? Pahalı felan 2000 tl verilmez bilmem ne demişsinizde dolar kurundan haberiniz yok herhalde 250 $ yabancı vatandaş için 2-3 günde kazandığı para. Türkiye için özel fiyat mı yapsınlar ha ? ahahahah. Eee sennheiser momentum alın daha iyi diyorsunuz sürekli oradan ne kadar reklam parası aldınız ki durmadan her video da söylüyorsunuz ? Sennheiser önce anc özellikli kulakiçi kulaklık yapsın öyle karşılaştır bari çok cahilce yorumlarda bulunmuşsunuz. Bu arada kulaküstü kulaklıkta anc konusunda sennheiser iyi değil. Sennheiser pxc-550 Sony wh-1000xm3 Bose qc35 Bowers Wilkins px denemiş olarak söylüyorum. Sennheiser severim eskiden hd600 kullanıcısıydım. Halen daha hd598 kullanıyorum. Tekrar söylüyorum bomboş video.

    Öncelikle emeğinize sağlık
    Ancak alma konusuna gelince benim fikrim gereksiz pahalı evet kabul ediyorum bazı iyi özellikleri var ama bence yine de o kadar para verilmez (kıskançlıktan vs demiyorum)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*